"Un punt de trobada obert per parlar d'innovació, nous consumidors i nova comunicació", amb aquesta frase defineixen el projecte de NITS; una iniciativa, la qual consisteix en trobades mensuals, organitzats des de Playbrand (consultoria estratègica en màrqueting i comunicació digital), per tal de [...] parlar d'un nou món, transformat per la revolució tecnològica i les seves conseqüències en el camp de la comunicació, el màrqueting i els negocis [...], en definitiva, sobre la innovació!
Compta amb tot el suport del Parc Tecnològic de la Universitat de Girona, el patrocini de d'Easypromos, el diari l'Econòmic, entre d'altres col·laboradors.
Es celebra de manera fixa a l'Hotel Nord 1901 al barri vell de Girona, el qual cedeix un espai; i juntament amb un convidat, amb el qual es centra el tema i el debat de la nit, alhora normalment compta amb un tast gastronòmic per el networking posterior.
Aquesta iniciativa va néixer l'any 2010, en mans de Playbrand i del periodista Eduard Batlle, amb la voluntat de poder oferir a la població gironina vinculada a l'emprenedoria, l'empresa i la innovació. Aquestes trobades, es realitzen periòdicament, i tenen un caire periodístic inspirador on també s'intenta que els mateixos convidats, a part d'exposar el seu negoci, donin a conèixer la seva experiència en aquest nou món de l'emprenedoria.
Ja s'han celebrat vint-i-quatre edicions, i aquest mes d'abril, s'en celebrarà la vint-i-cinquena edició. Entre totes aquestes sessions, han passat des d'empreses ja arrelades en el sector empresarial com Mango, fins a emprenedors actuals, com Pau García Milà amb el seu innovador EyeOs, o Jaume Gomà amb el seu supermercat on-line Ulabox, passant per conferències, com la de l'Antonio Gutiérrez-Rubí (innovació en l'àmbit de la comunicació política) o la d'en Pau Canaleta, entre diverses presentacions de llibres.
Playbrand, una de les "mares" de NITS, és una consultoria especialitzada en estratègies de màrqueting i comunicació digital. Té la seva seu al Parc Tecnològic de la Universitat de Girona. Avui l'equip d'aquesta empresa, el formen 11 persones, dues de les quals situades a Barcelona. Treballen amb clients de tot l'estat i actualment començant a emprendre un procés d'internacionalització amb el focus centrat a Xile. La seva activitat clau, podriem dir que és la d'oferir serveis de consultoria i planificació estratègica en màrqueting i comunicació en la xarxa.
Aquest projecte neix l'any 2010, després de la visió dels dos socis d'orientar-se de la comunicació tradicional a la digital. En el moment de començar a finançar el projecte, no varen demanar crèdit ja que el Parc Tecnològic de la UdG, els posà dins del seu "paraigües", juntament amb el diari l'Econòmic i +Cub. En tan sols tres anys, passa de tenir 3 treballadors, als actuals 11, alhora de passar a treballar per 2, als 25 actuals. Uns clients distribuïts en sectors, com els de cultura, administració pública, comunicació, turisme, sector bancari, industrial, etc. Com a clients representatius, ara ho són tots, però treballen per a la Caixa, el diari ARA.cat, per a la Diputació de Girona, entre molts d'altres.
Els seus creadors són els actuals directors de l'empresa, en David Martí, diplomat en Ciències Empresarials per la UdG i Màster en Cercadors per la UPF; i per altra banda en Xevi Montoya, llicenciat en Periodisme i Postgrau en Comunicació Digital per la URL.
Per últim, informar de que si alguna empresa o a títol personal vol assistir com a conferenciant, hauria de contactar directament amb Playbrand, ja que és la que ho organitza, i ja s'en parlaria entre les dues parts.
Com he dit abans, l'entrada a les trobades és totalment oberta, sense demanar cap mena d'entrada prèvia.
Primer de tot, agrair a l'Anna Montal (consultora de Playbrand), primer per contactar amb mi i explicar-me el projecte de NITS, a través de "Vols publicar el teu projecte al Bloc?"; i per altra banda donar-me tota la informació necessària, per tal de fer un bon post, sobre aquesta iniciativa de NITS. Una iniciativa, que permet a tothom que vulgui assistir a les seves trobades mensuals, aprendre i conèixer nous projectes, i conseqüentment fer-se una idea de com està el món actual de l'emprenedoria i l'innovació, en el nostre país. Tant de bo, tingui l'oportunitat de poder assistir en alguna de les vostres "trobades", i aprendre, ja que com diu en una entrevista Pau García-Milà, [...] Ningú, sap res [...], i és que cada vegada més, m'en adono que és cert.
Moltes gràcies, i tal com diu una professora meva, "Som el que emprenem"! Ànims i gràcies per donar l'opció a conèixer i aprendre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada