dijous, 18 d’agost del 2016

Tinc les coses clares!


Guaiteu, això de mirar ‘Plats Bruts’ al vespre influencia a posar el títol del post... (no ho he rumiat pas gaire, i us asseguro que ha estat la darrera cosa a editar).

Sóc del parer que és bo fer una bona previsió de tot allò que ha de venir, ja sigui a curt o a llarg termini. Avui torno a escriure al meu blog, el qual com ja sabeu és un molt bon calaix de sastre personal, ja que els temes que hi van apareixent són variats i no segueixen cap línia general, bé sols una, tots són meus.

Amb el redactat d’avui vull expressar quin és el camí que ja he emprés i tocarà continuar emprenent al llarg d’aquest inici de curs, el qual començarà en poc més d’un mes.

En primer lloc continuo participant dels projectes de l’empresa ‘Jardín de Ideas’, on des de farà tres anys que rondo per allà col·laborant en tasques de social media, disseny web i gestor de continguts entre d’altres cosetes; la formació que rebo (ja sigui informal o formal) és genial; tot i que ara el posicionament web començarà a ocupar més espai que la dels altres camps del màrqueting digital.

Estic content i continuo amb il·lusió d’aprendre i posar en pràctica part del que a la universitat aprenc o toquem.

En l’àmbit universitari emprendré el tercer curs del grau de ‘Màrqueting i Comunicació Digital’; m’ha quedat una assignatura penjant de l’anterior curs, però l’encaro amb molta il·lusió i amb el cap ben clar i conscient dels errors comesos a l’hora de suspendre-la. La dedicació i la paciència seran clau per continuar gaudint de la formació en totes les assignatures; per altra banda amb els companys no ens hem fet gaire durant l’estiu, i el contacte i la bona relació s’haurà de recuperar!

Caram quin parell de camps els anteriors, ara toca el de l’esplai; doncs continuo participant del CEP Premià de Mar com a monitor i alhora com a membre de l’equip de Responsables de l’entitat (el que en dirien Directors/es); comencem el curs amb molta il·lusió i amb ganes que l’entitat rutlli com ho porta fent durant anys. Al ser a la ‘comissió’ de l’Equip de Responsables a vegades et preocupes molt pel bon funcionament de l’equip i aquestes rumiades, si assoleixen un cert nivell, poden acabar afectant altres camps i no sols dins l’entitat, sinó a nivell personal. El pròxim dia 4 de setembre tenim la primera reunió de l’equip de monitors del curs 2016-2017, i allí ens veurem les cares de nou i emprendrem el projecte d’aquest curs vinent plegats.

Hi ha el camp de l’esport, o més ben dit el d’una passió que tinc. Els que em seguiu per la xarxa d’Instagram potser n’esteu un xic farts de tanta imatge de muntanya cada dia... El cas és que enguany no tinc cap projecte de muntanya encara; per exemple, el curs passat em vaig estar entrenant amb el meu cosí per coronar els deu cims de més de 3.000m del Pirineu català en una mateixa ruta, la vam dur a terme aquest passat juliol, però la vàrem haver d’anular a causa d’una lesió meva al turmell; no fou greu, però el projecte va ser anul·lat, tot i haver coronat tres cims ben espectaculars: Bessiberri Sud, Comaloforno i la Punta Alta de Comalesbienes.

L’experiència fou espectacular, i a l’hora de creuar el Parc Nacional d’Aigüestortes a peu fou un dels records que es quedarà gravat a la memòria durant temps i temps. Per tant com us he dit no tinc cap mena de projecte ferm, això si, us enganyaria que no tinc pas res en ment...

Tinc voluntat de continuar fent muntanya almenys dues vegades al mes, i és que la muntanya permet desconnectar amb el que cada dia dorms al cap; i òbviament continua sent una de les meves passions. I si voleu fer alguna excursió plegats m’ho dieu, això si, haurem de mirar agendes molt seriosament, per que els caps de setmanes viables per anar-hi són escassos malgrat la bona voluntat i il·lusió.
Per altra banda m’he aficionat a escriure, i tinc voluntat d’escriure molt; vull començar a escriure força sobre ‘Màrqueting’ i publicar-los al blog del portal de ‘Jardín de Ideas’, i així em treure aquesta por de parlar o escriure sobre aquest camp, cosa que el company de ‘Jardín’, en Josep no comparteix gaire, i em veu capacitat de sobres per escriure sobre aquest tema.

Per cert, a la ‘Revista Estris’, una revista d’educació en el lleure editada per la Fundació Pere Tarrés, em van publicar un article el passat mes de juliol. En aquest article: ‘Gaudim de l’Excursionisme amb l’esplai’, parlo sobre la unió que hi ha entre el món de l’esplai i la muntanya, i com en podem arribar a gaudir, tot fent excursions amb els nanos i monitors.
Així que com veieu, l’afició d’escriure és ferma, i a veure si vaig escrivint sobre més temes al meu bloc o a les propostes i projectes que apareguin.

Els amics (els quals també els incloc en aquest bloc); sembla que hi hagi molta predisposició a fer coses diferents a les habituals (amb els amics), cosa que permet innovar i aprendre coses noves, sortir, llocs nous per sopar... és més algun d’ells volen anar a la muntanya, cosa que em va genial, ja que podré intentar ‘contagiar-los’ de la meva passió per aquest entorn tant espectacular. Per altra banda, amb altres amics o amigues cometo l’error de ‘desconectar’ o anar fent sense tenir noticies habituals d’ells/es, i per tant a vegades les relacions es refreden; la voluntat de contrarestar-ho hi és i amb moltíssima il·lusió, les amistats, si existeixen, s’han de cuidar i procurar que perdurin.

A casa, rutlla molt bé tot; xerrem, els demano molt més consell del que ho feia anys abans, la comunicació és molt enriquidora, cosa que ja ho era abans, però ara molt millor. També a vegades soc un xic foll i vaig proposant per fer coses constantment tots quatre, cosa que és xula, però la calma també convé sovint.

Un altre projecte que va un xic lligat amb l’anterior és que vull obrir el meu propi portal a la xarxa, i allí agrupar-hi tots els meus camps, però d’alguna forma més formal que en aquest blog; però ja dic que és una cosa que va un xic a peu... la realitat és que quan tingui una mica de temps lliure, continuaré treballant en aquest portal web personal.

Les xarxes les continuaré mantenint a bon ritme, sobretot Twitter i Instagram, ja que sincerament Facebook no el faig servir gaire per no dir gens, tot i ser conscient que és un error tenint el ‘Màrqueting’ al cap... així que ja ho aniré reprenent.

I és que deu ni do quanta cosa, això si que ho tinc ben clar, tot el que he escrit en format... ‘diari’ en aquest post, és real i ben ferm. Tinc il·lusió de fer bé les coses, de continuar gaudint i aprendre’n un munt.


Amb tot això, salut i gràcies per llegir-ho!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada